domingo, 22 de mayo de 2016

Manual del suïcida

Jo, amb mi
i ningú més

Jo, amb mi
m'estimo, m'estimo

Jo, amb mi
i la profunditat
de cada respiració

Jo, amb mi
i el batec rítmic
d'un cor que pensa acompanyar-me tota la vida -sense demanar res a canvi-

Jo, amb mi
i el rebombori cec
que trontolla incesant entre els pulmons i la gola

Jo, amb mi
m'estimo, m'estimo
o almenys ho fingisc

Jo, amb mi
i el soroll salvatge de les entranyes

NO CALLA

Jo, dins l'inmens sarau

NO CALLA

Jo, fent un nuc:
una volta, una altra i un altra

NO CALLA

Jo, i el silenci
que m'ha sentenciat

Jo, el silenci i tots els penjats
pèndols de costelles.

Els seus tolls de sang
són la sava de l'olivera que vas plantar

Ja no escolto
l'eco dels crits
dins la caixa toràcica

No hay comentarios:

Publicar un comentario